Såja,

Nu har bloggen verkligen hamnat i skymundan! Vet själv att man vill att bloggar man läser skall vara uppdaterade varja gång man kollar in så, skäms på mig! Men har en grym ursäkt ju, har spenderat all tid med min finafina syster(:

Antingen är jag i skolan ensam eller köttar träning, går på stan, bakar lussebullar, dricker julmust eller myser här hemma med emma hihi ^^,

Vi har hunnit med att testa både punch out och afro som var två pass jag inte kört förut, de andra pass vi kört har jag redan provat, så det är kul att testa nya träningsformer! Ikväll blir det Zumba! haha måste säga att jag är väldigt skeptisk till det... Men ska väl ta och prova iaf, skadar ju inte? förhoppningsvis^^

Nu ska jag kolla till kycklingen som Oskar fixat som står i ugnen och snart skall ätas upp som uppladdning!
Pusspuss på er! Första december imorgon!!♥

Kommentarer
Postat av: Jos

Zumba är ju skitkul :D

2010-12-02 @ 08:44:23
URL: http://nilsson-josefin.blogspot.com
Postat av: micca sp

2010-12-02 @ 09:12:32
Postat av: micca

det enda rättat sättet att köra zumba är framfrö en video i malins vardasrum:M



YAYAYAY! första december!"!!!:D:D:D

2010-12-02 @ 09:13:23
Postat av: Thomas Tåden

Skriv o tala om hur Zumba passet var:)

Kram Carro

2010-12-02 @ 09:15:14
Postat av: agnes

haha äntligen bloggar duuuu har tittat in här massor av gånger och blivit lika besiken varje gång haha :D

2010-12-02 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0