R.I.P

Min kära, kära iPod nano 100år gammal †

En dag gav han bara upp. Startade inte. Trodde han kanske bara var kall, att han inte orkade med dagen men min största räddsla besannades då han en dag senare inte heller orkade öppna ögonen. Aldrig mer kommer displayen lysa upp och visa awesome bandnamn, aldrig mer kommer jag sätta hörlurarna som var en aning trasiga och lät lite wierd i mina öron och översköljas med härlig musik. Aldrig mer jag och min iPod nano. Aldrig mer vi. Vi hade fina minnen tillsammans, även tillsammans med flera av er. Så jag hoppas att vi alla ser på hans liv som något gott som gjorde våran dag lite ljusare och önskar att han nu befinner sig på en bättre plats.♥


Kommentarer
Postat av: Björn

Tragiskt :( testa att hålla inne "mittknappen" och "menyknappen" tillsammans i minst 10sek.

2010-11-09 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0