Julkänslor,

Åh, jag vet att det är över en månad kvar men kan inte låta bli att känna hur julen smyger sig fram. Snön, allt julpynt i affärerna, julavsnitt på serierna på tv... Ja och sen så älskar jag ju julen så kan inte låta bli att längta! I fredags köpte jag en liten present till Oskar, glögg-muggar och glögg så blev ju tvungna att inviga dem också och då var det ju nästan lite jul(: Vi tog också en sväng till affären för att köpa saffransgifflar, pepparkakor och ädelost för att det bara är så himla gott!



Mmm, jullängtanmys!




Vi tog även en mysig promenad runt nydala sjön idag, det är så fint d
är(:

Pusspussss

Kommentarer
Postat av: susanne

Vilka mysiga bilder, ser jättegott ut.

Ja julen är en härlig tid,har alltid längtat till den tiden på året.

I år längtar jag ännumer då vi får träffa dig mitt hjärta =).

Nåt du vill ha uppskickat som tillhör julen?

Puss och kram mamma

2010-11-07 @ 17:13:28
Postat av: Thomas Tåden

Oh va mysigt ni har det,jag är likadan själv, det är kul att pynta till 1:a advent,man vill gärna tjuvstarta:)Krama om min älskade "lilla" son!

Kramiz Carro

2010-11-07 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0