Tröööööööööööttttt.........

Det är vad jag är. suck. måste säkert upp 7 imorgon också... ÄR ingen morgonmänniska tror jag, eller andra tycker det eftersom jag oftast inte kan sova längre än 9 max 10 om jag får sova hur länge jag vill, men att gå upp TIDIGT är ingenting för mig! Haha somnade på laborationsgenomgången.. Satt på första raden och vaknade av att läraren frågade om Ida kunde labba med någon av mig, Jenny eller Jennie^^, Men oklart om han upptäckte att jag sov då min lugg låg i hela annsiktet, haha..

Åh, nu luktar det gottgottgott i lägenheten! Vi har en julskinka i ugnen på griljering:D Mmmmm, ska bli såååå gott med en hårdmacka med skinka och senap(:

Pussspussss♥

Kommentarer
Postat av: Micca

ååååh mums geee miggg!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D



haha somna os the shiet!! hatar den känslan på föreläsningarna!!! går verkligen inte att göra nåt åt!

2010-12-07 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0