Lördag och snöö

Hejhej!

Nu skulle jag egentligen sitta på bussen mot IKSU, men eftersom jag är duktig och glömde mitt IKSUkort i byxfickan på det andra paret byxor så får det bli om 20 min istället^^, Oskar är iaf påväg in nu för att göra en gradering i sport jujutsu(?) och skaffa sig ett nytt bälte! Han är så duktig(:

Efter det ska vi dra till gammlia på julmarknad. Mysigt att det snöar lätt ute nu, så passande!

Igår fick huset en riiiiktig storstädning, har ju haft gäster sedan 18:e så har inte blivit av att städa ^^, Men nu så är det underbart fint! (Förutom tvätten som hänger och torkar över halva lägenheten^^)

Jaja, ska väll klä på mig igen och göra ett till försök att dra mig mot IKSU,
Pusspusssspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0