KÄRLEK till facebook!

Åh, har som ni kanske märkte på förra inlägget haft en dålig dag. Upptäckte imorse att min plånbok var borta! Har 14 kort i den så den är typ mitt liv! haha Usch... Jag tänkte att om någon vänlig själ hittar den och söker mitt namn ifrån körkortet så hittar de inte mitt nummer eftersom jag inte står med på typ eniro och sådant. MEN efter en dag av oro får jag ett underbart medelande på facebook av Jennie Johansson som hittat den!! Hur underbart är inte det? :D Dagens teknik underlättar allt! "Förr i tiden" Hade jag typ fått knackat dörr eller ringa alla affärer i området och polisen typ varje dag för att kolla om något dykt upp. Så idag känner jag en äkta kärlek och lycka över att vara medlem på facebook!♥

Haha, Puss på er och ha aldrig plånboken i fickan!!♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Framför allt att det finns människor som bryr sig om att andra behöver och värdesätter sina kort, sina "liv".

Det är ju toppen.

Skönt att det löste sig på bästa sätt.



Älskar dig, mamma



2010-12-07 @ 12:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0