Hm,

Woooah! Fick nyss värsta panik känslan som om jag glömt något.. Men vet inte vad? hmm. Jaja, kommer väl på det med tillslut^^

Idag måste jag bara berätta vilken underbar och världsbäst pojkvänn jag har! Haha, ska inte skriva massa gulligull men måste berätta vad som hände idag iaf(:

Jag drar till coop för att handla efter träningen på IKSU. Har världens otympligaste väsk fullpackad, sådär att hela axeln och halsen känns som de slits sönder när man har den på sig. Sedan går jag inn och handlar två matkassar som jag nu tänkte bära hem. Tar dem i varsin hand, fan glömde vantar! Får väl gå fort (är typ -20 ute). Tar tag i påsarna som inte är jättetunga men de väger ju ändå, och går ut. Känner att det drar kallt på magen, dragkedjan gick sönder. Bara sådär? Jaja orkar inte sätta ned kassarna och fixa det. Går mot bussen och känner en stark smärta i händerna, aldrig varit med om ngot liknande? Missar precis bussen så får lov att gå dne inte allt för långa vägen hem. Men händerna gör så ont!! Försöker sätta ner påsen och värma dem, men det blir värre? försöker leta i väskan efter en tröja eller liknande att linda runt dem men gör så ont att ta i saker att jag inte lyckas hitta något där i. Fortsätter gå men ger upp. Får med hjälp av knogarna ta upp mobilen ur fickan och ringa Oskar som kommer och möter mig med vantar! Men när jag ska ta bort händerna från påsarna går det inte, upptäcer att fingrarna inte rört sig och sitter fast runt handtagen... läskigt! haha så Oskar får värma dem med sina händer ett tag innan jag kan forma om händerna så de går in i vantarna. Värme tänker jag! Smärta tänker händerna och jävlas med mig. Sen kom vi iaf hem och jag upptäcker att Oskar har städat HELA lägenheten och diskat berget med disk, alltså offrat hela sin lediga dag då han skulle plugga till att fixa! Och räddat mig från att dö! Hihi han är grym!♥

Nu ligger jag nedbäddad i sängen med en kopp te och tränar inför morgondagens redovisning, äntligen varm! Dock känns fingrarna som om jag klämt dem i en bildörr? Gör typ ont att trycka på tangenterna, så nu räcker det med skrivande för idag!

Pussspuss på er, hoppas jag inte babblade för mkt där, hihii♥

Kommentarer
Postat av: Charlotta Edlund

Fy Malin vad hemskt! Var rädd om dina händer och ha respekt för kylan. Hoppas de tinar upp!



@Oskar - ni vet väl att lägenheten aldrig - är så nystädad och fin som när man egentligen ska plugga =)

2010-12-14 @ 20:28:14
Postat av: Anonym

Hej hjärtat. Hörde du mammas röst, har du kläder på dig nu så du inte fryser...usch glöm nu inte vantarna igen är du snäll.

ta med jackan så lagar jag den, viklen färg och längd på dragkedjan?

Skönt att riddaren kom till undsättning,skönt med städat hus och att lägga sig under en filt.

Var rädd om er nu.

puss syns snart. Längtar.

2010-12-15 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0