Yesterday

Så, angående min frånvaro igår: Jag hade som sagt fullt upp! Dagen började på stan med Oskar. Vi strosade omkring och väntade på min kusin Anton. Vi skulle leta reda på en bra present till honom eftersom han fyller hela 12år på Lördag. Vi blev klara där runt 3, då åkte oskar och jag och köpte cykel till honom(Oskar) då det kan behövas här i Ume. Därefter storstädade jag lägenheten medans Oskar plockade ihop cykeln och detta blev klart runt 21.30!!

Nu kommer det roliga! Vi hade bestämt oss för att laga sushi av vår avskedspresent som vi fick av mina tjejkompisar när jag flyttade. Detta var sent men vi satte ändå igång och fixa. Det var kul och inte alls nå svårt som vi trott(: Vi använde oss av nori, ris, gurka, avocado, lax, crabsticks, wasabi, soya och risvinäger. Tog massa fina bilder när vi fixade, vill kunna ladda upp dem!! Men vi blev i alla fall mycket nöjda med resultatet och jag kan konstatera att jag gillar sushi! klockan halv tolv var vi färdiga. Senaste middagen på länge tror jag! Haha, men gott var det♥

Idag har jag bara tvättat, handlat gott inför helgen och pumpat däck!

Så, det var dagen deeeet: PUSSSSSSSSSSSSSSSAR♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas både Anton och Oskar blev nöjda med sina val.

Låter jätte gott med sushin.

Hoppas du/ni fick i luft i däcket,hmmm.

Ha en bra kväll.

Kram mamma

2010-08-27 @ 16:33:29
Postat av: agnes

Åh vad roligt att det gick bra med sushin :D

2010-08-27 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0