Umeboo

Tjooho min vänner(:

Jag är nu glaaad umebo som sitter hemma i min nya fina lägenhet och skriver mitt första inlägg här i bloggen! Har inte kunnat skaffa internet tidigare men har hittat ett oskyddat nätverk ifrån någon unsuspecting neighbour hihi(: Så, har nu uppfyllt allmänhetens önskningar i att skaffa en blogg där jag kan hålla mina käära uppdaterade om mitt liv "Up here"!

Snart kommer lite bilder från dagarna då jag och min SAMBO, haha, har bott in oss här i Umeå♥ Ska bara upp och kolla till tvätten först,

Puss och kraaam på er, ni är saaaknadee!!♥

Kommentarer
Postat av: agnes agnes agnes bara agnes

JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU SKAFFAT EN BLOGG! här har du en trogen läsare ska jag säga dig ;) åh jag saknar dig världens bästa <3! Skönt att du har det så bra där uppe i norr :) snart kommer jag upp och hälsar på det kan jag säga :)! Puss finaste du! <3

2010-08-18 @ 18:37:25
URL: http://agnes-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0