Träningsverk och frånvarande bazar-ägare

Tjohoo,
Idag har jag träningsverk. Styrkepasset tog mer än jag trodde! Idag blev det bara några lätta yogaövningar men dessa tog emot lite då stelheten från träningsverken gjorde sig uppmärksam. Men jag får se på den som att jag är påväg i rätt riktning(:

För övrigt är denna dag en sorglig dag, därför hade jag tänkt tröstäta några kilo choklad och fem ton chips! Låter sunt kanske ni tänker, bästa sättet att tackla sådant på. Men då är det ju så att bazaren 100m ifrån lägenheten har tillfälligt-stängt!! Sitter en lapppå dörren " Kommer åter 15.30", klockan var då ca.17. FAAN säger jag och blir självklart arg... Men min kära far kom med den fullt logiska iden att något allvarligt kanske till och med något hemskt kan ha förhindrat den i övrigt så gulliga gubbe om jobbar där! Detta slog ju aldrig mig-.- Så nu känner jag mig guilty för att ha varit arg på honom så tänker därför ställa mig och steka amerikanskapankakor att trycka i mig för att muntra upp mig efter dagens alla händelser.

Nii är allaa saaknade som 17!! ♥
(Även min mor och far som nu har hittat hit:D Älskaar er♥)

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej hjärat nu har vi hittat hit. Härligt att kunna följa dig och Oskar i er nya vardag. Puss, älskar er, saknar er.//Mamma

2010-08-25 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0