Time for some training

Åh vad jag kommer sakna alla Tisdags och Torsdags träningar i Hallsta med Micccaa!! Älskade dem veerkligen♥(:

Jag har definitivt legat på latsidan med träningen under sommaren, har väl blivit ett antal powerwalks, rundor i spåret, cykling, styrka hemma framför träningsprogram i datorn men absolut inte i den utsräckning jag är van vid. Men detta ska vi ändra på! Haha, sån klycha(?) men det är sant! När jag börjat skolan är det dags att skaffa träningskort på IKSU- Europas största idrottsanläggning:D Hoppas på att hitta några roliga pass och maskiner som kan träna upp mig igen och transformera mig till en BIFF! haha

Som en liten uppvärmning inför detta har jag och Oskar varit ute på en powerwalk som följdes av styrka i den blivande matsalen!


Pussssssssssssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: Micca!

Weiihoo!:D Biffmalin!!! Ja usch vad jag komemr sakna dom!!! kommer nog inte bli mycket träning här u Hultan!!!

2010-08-24 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0