Omeleett

Tjaaaa,

sitter nu och mummsar på en otroligt god omelett som min fina man gjort åt mig(: Detta gav en välkommen paus i storstädningen! Har rensat ogräs och sopat vår uteplatts så nu är den mysig och fin så kanske ska ta och sätta mig där ute i SOOEN och VÄRMEN som vi har här uppe och käka:M hihiii

Joo meen städa, handla, tvätta och utforska Umeå det är väl det jag gör mest om dagarna här uppe nu innan skolan börjar. Ska bli så spännande att börja univerisitetet och se vad som väntar mig i framtiden! Längtar till att få träffa klassen också och se vilka personer jag ska spendera min dagar med(: Bara en vecka kvar nu ju!

Juste, har precis bokat biobiljetter till ikväll också, blir Inception!

Ne nu ska jag äta upp den där gooda omeletten som ligger och ropar på mig,
Vi hööörs!
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0