Oh rainy day

Goodmorgon mina små läsare!

Har precis ätit upp min frukost och fixat morgon disken och tyvärr ser denna dag inte ljus ut! När jag kollar ut ser jag att det är hotfullt grått på himlen.. Men det måste väl komma regn ibland också, vi har ju varit bortskämda med sol senaste tiden. Så idag blir en inne dag(:

En annan fin syn jag fick när jag kollade ut genom fönstret var att min nystädade uteplats är full av fimpar, cigarettpaket, en ölburk och schweppes(?)flaska... Grannen över oss har haft fest^^ Så det var ju trevligt! HEHE
Jaja, är väl bara till att sopa igen, men det tar jag en annan dag.

Pussochkraam på er kolbäääcksbarn!!♥ hihi (antar att det är ni som läser, hihiii:m)

Kommentarer
Postat av: Micca

Puss på mitt umebaaaarn!!:D fyfan för grannar!!!

2010-08-21 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0