LOST, Dexter and True blood

Som mina käääa vänner kanske vet, är jag ganska intoo serier. Jag har många serier som jag följer/sträck kollar men det är finns endast tre serier som left me so emotianally touched som LOST, Dexter and True blood♥. Jag menar hur mycket jag än tycker om de andra serierna så är dessa de som kommit mig närmast, eller jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Men de har fått mig att känna både glädje, spänning, en stoor sorg och fullt med andra känslor under dessa säsonger. Sånna serier är grymma! Serier som får dig att känna med eller emot storyn och sedan ändra dinna känslor för dem. tillslut är du fast. Då vet du att du älskar den.

Jag skulle varmt rekomendera alla dessa serier till er, och ge inte upp efter de första avsnitten utan när du lär känna dem måste du bara kolla vidare! Så känns det och så involverad kan man bli! Ni borde ge dem en chans(:

Jaja, det var mitt för ikväll:) Har precis avslutat säsong 5 av Dexter och är ganska påverkad av den såå därav min insperation.

Pusssssisar på er♥

Kommentarer
Postat av: agnes

åh vad jag gillar att du har blogg! SAKNAR DIG

2010-08-21 @ 21:33:04
URL: http://agnes-sofia.blogspot.com/
Postat av: Micca

ÅÅÅÅÅH True Bloood i mitt hjärtaaa!:D kollade avsnitt 9 nyss! har inte hunnit än!:D LOVED IT!!!!:D Fast fan va dom börjar dra ut på "Vad är sookie" grejjen!!! haha!!:D men åååh alexandeer skarsgååård!!! ÄGER HAN ELLER VAAAAD!:D:D:D:D:D



Har varken kollat lost eller dexter sååå... då har jag att göra!!!:D



Puss på umemaliiiintjejen!!

2010-08-21 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0