godmorgoongodmoorgon

Mmmm, inget säger godmorgon som ljudet av lastbilar, gubbar som pratar och slår på en plåtlucka utanför ditt sovrumsfönster klockan 8.20 :D Trotts denna ljuva uppväckning kanske man bestämmer sig för att somna om och då är det perfekt att bo granne med en kyrka annars skulle man ju inte bli väckt av kyrkklockorna vid 9♥ ....
noooooooooot.

Haha, underbart va? Men jag förstår inte, jag har aldrig hört kyrkklockorna förut och just idag skulle de börja ringa? jaja, skulle ju ändå upp typ nu eftersom jag har tvättstugan om en halvtimme. Kunde bara haft ett mysigare uppvaknande(:

Förklarar senare varför det inte blev nå inlägg igår, hade fullt upp! Men nu ska jag käka frukost och kolla Sex and the City.

Pusssssssspåerrr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0