Footbaaall

Tjaaaaa,
Precis hemkomna från en sppääänande fotbollsmatch: Ersboda vs Ersmark! Anton kämpade bra, liksom hela sitt lag(Ersmark) och det var väldigt jämnt men tyvärr kicka ersbod in ett tredje mål i slutet. Det var otroligt mysigt iaf att stå ute i höstvädret och småbusa med Alma och Erika(:



När jag vaknade imorse och borstat tänderna såg jag att min ena framtand gått sönder, en bit hade lossnat i kanten!!:(:( Hur liksom? sysn dock inte på bilden så kanske inte är så hemskt som jag gått och inbillat mig^^ hihii

Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Björn Markgren

Sayonara!

2010-08-29 @ 01:46:05
Postat av: Kusin Alma

Hej, tyckte det var roligt att busa med er oxå :-)



//Alma

2010-09-11 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0